Jag sakar min älskling.

Har inte orkat uppdatera idag, och nu måste jag verkligen lägga mig snart annars orkar jag ALRDIG gå upp 7 imorgon.. Men jag e inte speciellt trött. Och imorgon blir de också kass uppdatering, hah så great jag e eller?! Ne, men imorgon ska jag jobba till 1, sen sticker jag direkt in till sjukhuset. Vet inte hur länge jag ska va där inne, men jag e hemma igen på kvällen, för då ska jag ut o tälta. ;)

Igår va jag på släktträff ju, morfar skulle även fyllt 71 år. Grattis..♥ Vi grillade, snacka och sen stack jag, killarna och mikaela bort till blåkullaskolan, för att spela fotboll. Men jag o mikaela spelade king(?) och satt o snacka, när vi märkte att 3 småtjejer förföljde oss. Gömde sig bakom hus o kollade fram när dom trodde vi inte såg, så vi gick o spela fotboll med killarna. Sen va vi utelåsta, great. Jag stack hem halv 11-11 o la mig o somnade direkt.
Vilket jag måste göra nu också.. Gonatt ♥

 




älskade myran <3


de handlar om att bjuda på sig själv.


Kommentarer
Postat av: laajn

sv: de låter jävligt bra :-D

2010-06-22 @ 12:46:04
URL: http://friteradkamel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0