Live your life like today's your last day.

Fösov mig idag, men stack o jobbade en liten stund ändå, kom hem för 2 timmar sen. Blir nog några timmar jobb imorgon också, så vi hinner ikapp med alla beställningar som vi missat denna veckan. Men de blir gött sen nästa månad när man får pengarna, så mig stör de inte så mycket. När jag kom hem la jag mig en stund ute i solen o nu har jag duschat. ska sticka o fixa mig lite o sen ikväll blir de grilla med mammas släkt, askalas. Så blir nog ingen mer uppdatering ikväll förutom ett inlägg innan jag drar.


Heh, nu ropar fönen på mig. Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: pontus

fyfan vad jag saknar dig baby :(

kenns som om de var evigheter sen vi snackade med varandra, e helt sjukt

jag elskar dig baby glom nt de!

2010-06-21 @ 14:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0