This time for africa.

Känner att bloggen inte går så bra nu, hehe. Men de e sommar, o sol. Sitter somsagt knappt inne då. Är ute, solar, badar, träffar kompisar o chillar liiiiiivet.
Idag har jag bara vatt ute hela dan. Och igår med, va på stranden med louise, och sen hem till henne o ta de lungt o ligga i poolen o snacka hela dan. Har fått ganska mycke färg både idag och igår, de gillar vi stark! Brände mig lite igår, men de har gått över och blivit brunt idag. Fyfan va jag älskar mitt pigment(?).
Nu ska jag snart hoppa in i duschen, o sen ska jag sitta ute med familjen o äta jordgubbar o ta de ännu mer lugnt. Imorgon ska jag jobba, så sen ska jag försöka sova tidigt ikväll.
Vi hörs imorgonkväll antagligen. ♥


lagom fräsch bild.

Kommentarer
Postat av: pontus

bara min! <3

2010-06-29 @ 18:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0